Nördkulturen

Alla inlägg den 11 september 2014

Av David - 11 september 2014 17:30

Det är alltid lika roligt att öppna brevlådan och få se ett kuvert ligga där i som man vet innehåller nya Magic kort man beställt från Magic Card Pool. Denna gången innehöll det kort till tre av mina 5 EDH lekar. De 5 EDH lekar jag har är min Sliver lek, Riku Of Two Reflections som kopierar stora creatures och kraftfulla spells, Evasive Maneuvers som jag inte spelat så mycket med än men det går ut mycket på tappa och untappa hela tiden, min Goblin lek som jag håller på och bygger ihop och till sist min Marchea The Black Rose lek som också är under uppbyggnad.


 


Dessa fyra fick jag idag. Den två första, Flayer Of The Hatebound och Abyssal Gatekeeper går självklart till min Marchesa The Black Rose lek. Landet Reliquary Tower går till min Goblin lek och Root Sliver går naturligtvis till Sliver leken. Jag gillar flavor texten på det kortet: "It would take another apocalypse to stop the Slivers now"

Presentation

Kategorier

Läser just nu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards