Nördkulturen

Alla inlägg den 23 juni 2014

Av David - 23 juni 2014 22:17

Läs inte denna text om du är känslig för spoilers.

Helt klart, i mitt tycke, den bästa säsongen av Walking Dead än så länge. Jag blev glad att de äntligen lämnade fängelset för jag tror inte serien hade kunnat hålla mitt intresse vid liv om de hade varit kvar där hela denna säsongen ut också. Jag tyckte också det va bra att de tog död på Hershel för den karaktären föll mig aldrig riktigt i smaken. Jag gillade honom när de bodde på hans farm i andra säsongen men sen tyckte jag bara att han blev överflödig. Rick är fortfarande min favorit. Han blir bara coolare och coolare!

En sak jag stört mig på hittills i denna serie är att man aldrig fått reda på vad som orsakade allt detta kaos. Men det verkar som de har börjat röra det ämnet lite nu och jag ser verkligen fram emot att få höra orsaken. Om jag får gissa så är det något vetenskapligt experiment som gått fel.


 

Presentation

Kategorier

Läser just nu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards