Nördkulturen

Alla inlägg den 17 november 2013

Av David - 17 november 2013 18:59



För ungefär en halvtimme sedan såg jag klart på tredje säsongen. Detta är än så länge den bästa säsongen jag sett av Nikita. Många vändningar och oväntade handlingar som håller tempot och spänningen uppe. Nikita bara klättrar högre och högre upp på listan och jag kan nu säga att den ligger som god tvåa strax efter Game Of Thrones som en av de bästa serierna jag sett. Det är synd bara att serien bara har 6 avsnitt kvar. Säsong 4 har bara 6 avsnitt och blir den avslutande säsongen för serien men det kan å andra sidan också vara en bra grej, så att inte serien gör en helomvändning och blir dålig istället. En fan till serien som recenserat den på CDON skrev: "En underskattad TV serie, men faktiskt en av de bästa!!!" och jag är beredd att hålla med. Många av er tror, antagligen bara för att Nikita är så fruktansvärt snygg, att denna serien är en sådan typisk serie gjord för att visa upp en sexig kvinnokropp i olika vinklar men släpp den fördomen direkt och kom in i matchen istället, ni vet inte vad ni går miste om. 


 

Presentation

Kategorier

Läser just nu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards