Nördkulturen

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av David - 11 augusti 2013 17:11

 


Alldeles nyss klarade jag av tredje och sista spelet i Tomb Raider trilogin. Jag gillade alla spelen men jag gjorde ett stort misstag. Jag spelade dom efter varandra. I längden blev det lite tjatigt att spela samma typ av spel tre gånger om. Men jag ska vara rättvis i mitt betygsättande ändå. Det är inte mycket som skiljer dessa tre spel mer än de olika miljöerna. Det fanns till min förvåning inte många bossar i något utav spelen utan de förlitade sig mer på pussel och gåtor. Vanliga fiender fanns det brist på. Även när det kom till utmaning förlitade de sig på alla pussel. Men självklart fanns det fiender att döda, kanske inte så mycket som jag hade hoppats på bara. Underworld hade lite snyggare grafik än de två tidigare spelen vilket kan bero på att de andra två var Playstation 2 släpp och detta ett Playstation 3 släpp, men överlag känns alla tre som ett enda stort spel som de delat upp i tre delar. Min speltid på Underworld slutade på runt 10 timmar.

Läs min recension om Tomb Raider Anniversary HÄR

Läs min recension om Tomb Raider Legend HÄR


 


Betyg: (Bra)

Kan köpas här: CDON



Presentation

Kategorier

Läser just nu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards