Nördkulturen

Alla inlägg den 26 juli 2013

Av David - 26 juli 2013 17:28

 
  


Det finns en säljare på Tradera jag har stört mig på ända sedan jag först fick syn på dom. Dom heter Concept Entertainment och säljer allt inom TV spel. Det som fick mig att bli irriterad från dom från början var att på alla deras annonser la dom ut en bild på det kompletta TV spelet med kartong och som man antog innehöll manualen också. Men varje gång man klickade in sig på annonsen stod det att både kartong och manual saknades. Detta är oftast på retro spel, de nyare spelen är oftast kompletta. På toppen av det hela hade dom inga billiga priser heller. De sålde alltså enbart TV spelet, utan kartong och manual för, vad jag anser, ett överpris. Så varför i h****te lade dom ut en bild på det kompletta spelet med kartongen till att börja med?

I skrivandets stund har denna nätbutik bara fått 19 negativa omdömen sedan registreringen på Tradera. Men jag tycker ändå att det är riktigt fult att lägga ut en bild på ett komplett spel när det står i beskrivningen att både manual och kartong medföljer ej. Men eftersom dom har fått övervägande bra omdömen så är det tydligen inte så många som stör sig på denna lilla bagatell.



Taggar

#ConceptEntertainment

#Tradera

#TV-spel

Presentation

Kategorier

Läser just nu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards