Nördkulturen

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av David - 19 mars 2013 18:21

Som de flesta redan vet så är en ny Guardians of the galaxy film och en ny X-men film redan i görningen och det har redan läckt ut vilka skådespelare som kommer fylla vissa roller. I den nya Guardians of the galaxy har de hittat sin man för att fylla rollen som Drax The Destroyer och det är ingen annan än WWE brottaren Batista. Jag vet inte om Batista fortfarande är i WWE, han hade slutat när jag tittade på det för några år sedan. Men det kvittar mig detsamma, i  mina ögon var han en av de tråkigaste i hela WWE. Jag hoppas inte Drax har alltför stor roll i den nya Avengers för amerikanska show wrestlare som skådespelare har aldrig gått hand i hand.


   


Den skådespelaren som är klar för den nya X-men filmen Days Of Future Past är den lite mer talangfulle Peter Dinklage, även känd som Lord Tyrion från Game Of Thrones. Det har dock inte blivit avslöjat än vilken roll han kommer spela mer än att han kommer spela huvudskurken. Gör han ett hälften så bra jobb som han gör i Game Of Thrones så lär han spela sin roll utmärkt oavsett vem han spelar.


 

Presentation

Kategorier

Läser just nu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards