Nördkulturen

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av David - 17 februari 2013 08:37

Den 6-7 April i år kommer Sci-fi mässan till Göteborg. Den är som vanligt på svenska mässan och det finns tonvis med prylar att köpa och rekvisita att titta på samt gäster som signerar fotografier och senare på dagen ställer upp på att ta kort. Det är fyra gäster klara till mässan i Göteborg och dessa är:


 

Billy Dee Williams som spelar Lando i Star Wars. Lando va min favorit som ung, mest för att jag tyckte hans mantel va så cool.


 

Sam J. Jones som seplade Flash Gordon. En helt ointressant gäst för mig då jag aldrig har sett det programet. Flash Gordon såg jag bara som tecknad karaktär i TV serien Defenders Of The Earth.


 

Chris Judge från Stargate. Stargate har jag heller aldrig sett. Jag såg långfilmen från 1994 med Kurt Russell och den tyckte jag va riktigt bra.


 

Jeremy Bulloch som spelade Bobba Fett i de tre äldre Star Wars filmerna. Det är en sån där skådespelare då karaktären han spelade är mer känd än skådespelaren själv men det är nog inte så konstigt då han inte hade en enda replik och konstant bar den där hjälmen.

Presentation

Kategorier

Läser just nu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards