Nördkulturen

Alla inlägg den 8 december 2012

Av David - 8 december 2012 08:28

 


Jag vill tipsa om ett riktigt roligt spel till Iphone och android telefoner som heter Lords & Knights. Ni som har spelat Travian tidigare kommer känna igen denna typen av spel. Man bygger upp sin borg med hjälp av att samla in resurser och uppgradera sina byggnader och bygga upp en armé av soldater. Allting tar väldigt lång tid så det gäller att ha tålamod. För att underlätta din vistelse i denna spelvärld kan du gå med i en allians där du får hjälp av de andra medlemmarna i din allians om du skulle bli anfallen eller skulle behöva resurser.


   

Borgen på den vänstra bilden här ovanför är ditt huvudfäste, det är därifrån du sköter uppgraderingar på alla dina byggnader inuti borgen och där du rekryterar trupper. De olika typerna av soldater som finns till ditt förfogande ser du på den högra bilden.

Just  nu spelar jag redan med i en allians men om personer är intresserade att börja spela så skriv gärna i kommentar fältet så kan man påbörja en egen allians. Jag har döpt mig själv till ingen annan än Lord Eddard Stark i detta spelet.

Presentation

Kategorier

Läser just nu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards