Nördkulturen

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av David - 27 mars 2012 15:58

På Lördag bär det av till Göteborg för den årliga Sci-fi konventen. Det va 2 år sedan jag  va där sist. Det kommer nog finnas rätt mycket intressant att köpa så det gäller att komma med en välfylld plånbok. Kontanter är ett krav för dom tar inte kortbetalning.

Gästerna i år består av: George Lazenby (James Bond), Lance Henriksen (Bishop i Aliens), Joe Flanigan (Från Stargate Atlantis), David Faustino (Våra värsta år), Tommy Lee Wallace (Michael Myers, Halloween), Michael Carter, (Bib Fortuna, Star Wars) och till sist Simon Williamson (Som spelade Max Rebo och en Gamorrean Guard i Star Wars)

Skulle jag få för mig att köpa en autograf så får det bli en från antingen George Lazenby, Lance Henriksen  eller David Faustino. Men jag tror jag skippar det. Alldeles för långa köer och rätt dyrt har jag för mig om jag minns rätt.

Skaparna av serietidningen Elvis kommer vara där och signera också så det kanske jag skulle försöka få ett exemplar av. Tony & Maria Kronstam gör verkligen ett skitbra jobb med serien Elvis. Jag har nog aldrig skrattat så mycket till en serie tidigare


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kategorier

Läser just nu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards